Dostawa

Dostępne metody dostawy i ceny

ODBIÓR W SALONIE NEOPUNKT - Towar zarezerwowany w Katalogu internetowym neopunkt.pl.pl można odebrać bezpłatnie w jednym z ponad 100 sklepów sieci NEOPUNKT. 
W tym celu należy w momencie składania zamówienia rezerwacji wybrać sklep, w którym chcemy odebrać towar. Wszystkie zamówienia rezerwacji potwierdzane są telefonicznie lub elektronicznie przez osobę upoważnioną, będącą przedstawicielem firmy (Salonu NEOPUNKT), w której ma nastąpić odbiór zarezerwowanego towaru.

W przypadku braku kontaktu ze strony wybranego Salonu NEOPUNKT, prosimy poinformować nas o tym fakcie pisząc na adres: bok@neopunkt.pl lub korzystając z formularza kontaktowego.

[Ważna informacja] Istnieje możliwość dostawy towaru zarezerwowanego w wybranym Salonie NEOPUNKT bezpośrednio pod adres wskazany na zamówieniu rezerwacji.

Dostępność poszczególnych form transportu zależy od zamawianego asortymentu, jego gabarytów, adresu dostawy oraz warunków obowiązujących w wybranym Salonie NEOPUNKT. Na termin realizacji zamówienia rezerwacji składa się czas przygotowania przesyłki oraz czas jej dostarczenia do wybranego Salonu NEOPUNKT,  właściwy dla danej formy transportu oraz w przypadku dostawy z Salonu na adres zamawiającego, czas potrzebny na dostawę. Koszt dostawy towaru z Salonu NEOPUNKT pod wskazany adres Kupującego ustalany jest indywidualnie w momencie zakupu, w wybranym Salonie NEOPUNKT.

Sprzedawca, dostarczając nabywcy sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt dostarczony.